DYSTRYBUTOR LANDIRENZO

INSTALACJE GAZOWE

SILNIK GAŹNIKOWY

System LPG z reduktorem SE 81 i SE 81 SIC i przełącznikiem elektronicznym do samochodów gaźnikowych

‹LPG w postaci ciekłej wypływa ze zbiornika drogą przez wielozawór(który poprzez zewnętrzne gniazdo wlewu służy także do tankowania) i skierowane zostaje do komory silnika przewodem na którego końcu umieszczony jest elektrozawór LPG, umożliwiający przepływ gazu tylko przy pracującym silniku i przełączniku w pozycji "gaz". W komorze silnika umieszczony jest reduktor w którym następuje redukcja ciśnienia i zmiana stanu skupienia LPG z ciekłego na gazowy. Dalej jako gaz LPG leci do umieszczonego w przewodzie ssącym mieszalnika, który reguluje jego dawkę zgodnie z zapotrzebowaniem silnika (proporcjonalnie do podciśnienia wytworzonego w mieszalniku) w taki sposób aby wytworzona mieszanka zapewniała optymalny proces spalania i zużycie paliwa.

W systemach z reduktorami SE 81 SIC lub SE 81, przełączniki mod. 095, 094 i 093, poza innymi funkcjami umożliwiają uruchomienie samochodu na gaz z czasowym, automatycznym systemem wzbogacającym mieszankę rozruchową, pozwalają użytkownikowi wybrać rodzaj paliwa w każdym momencie wyświetlając jednocześnie (oprócz modułu 093) aktualny poziom LPG w zbiorniku. Podczas jazdy na gazie dopływ benzyny zostaje automatycznie zamknięty za pomocą elektrozaworu benzynowego, natomiast podczas jazdy na benzynie zamknięty pozostaje dopływ gazu za pomocą elektrozaworu LPG.

System LPG z reduktorem RENZOMATIC i przełącznikiem elektronicznym do samochodów gaźnikowych

‹LPG w postaci ciekłej wypływa ze zbiornika drogą przez wielozawór(który poprzez zewnętrzne gniazdo wlewu służy także do tankowania) i skierowane zostaje do komory silnika przewodem na którego końcu umieszczony jest elektrozawór LPG, umożliwiający przepływ gazu tylko przy pracującym silniku i przełączniku w pozycji "gaz. W komorze silnika umieszczony jest reduktor w którym następuje redukcja ciśnienia i zmiana stanu skupienia LPG z ciekłego na gazowy. Dalej jako gaz LPG leci do umieszczonego w przewodzie ssącym mieszalnika, który reguluje jego dawkę zgodnie z zapotrzebowaniem silnika (proporcjonalnie do podciśnienia wytworzonego w mieszalniku) w taki sposób aby wytworzona mieszanka zapewniała optymalny proces spalania i zużycie paliwa.W systemach gaźnikowych z reduktorem RENZOMATIC, przełączniki mod. 100 i 102, poza innymi funkcjami umożliwiają uruchomienie samochodu na gazie oraz pozwalają w każdym momencie wybrać rodzaj paliwa jakiego chcemy używać. Ponadto przełącznik mod. 100umożliwia wyświetlenie poziomu LPG w zbiorniku. Podczas jazdy na gazie dopływ benzyny zostaje automatycznie zamknięty za pomocą elektrozaworu benzynowego, natomiast podczas jazdy na benzynie zamknięty pozostaje dopływ gazu za pomocą elektrozaworu LPG.

Copyright 2018 EkoCar.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Więcej iw naszej Polityce cookie.
Projekt i realizacja online24.pl