DYSTRYBUTOR LANDIRENZO

INSTALACJE GAZOWE

WTRYSK WIELOPUNKTOWY BENZYNY

System LPG wtrysku gazu IGSystem do samochodów z elektronicznym wtryskiem i katalizatorem

‹IGSystem to nowoczesny układ zasilania LPG działający na zasadzie bezpośredniego wielopunktowego podania gazu do kolektora ssącego z pominięciem stosowanych dotychczas mieszalników.

Został opracowany w odpowiedzi na problemy z bezpieczną eksploatacją pojazdów, których silniki wyposażone są w kolektory ssące wykonane z tworzyw sztucznych. System składa się z reduktora IG1 z którego gaz pod stałym ciśnieniem podawany jest do dozownika i dalej do rozdzielacza, który rozprowadza LPG w pobliże każdego cylindra. Sterowany za pomocą bardzo szybkiej i wydajnej centrali sterującej reaguje natychmiast na zmiany stanów pracy i zapotrzebowanie silnika. Daje to gwarancję stałej kontroli systemu nad warunkami pracy silnika i emisją spalin, a w konsekwencji bezawaryjnej jego eksploatacji. Odpowiednio i szybko skonfigurowana mieszanka , której skład korygowany jest na podstawie sygnałów pobranych z czujników ( MAP, T.P.S , sonda itp.) zapewnia opty- malne warunki pracy katalizatora spalin.


Dwa typy oprogramowania pozwalają na:
Oprogramowanie IGS 4.0 
IGS 4.0 - pozwala zaprogramować sterownik IGS gotową mapą obciążeń wraz ze wszystkimi ustawieniami pomocniczymi tak, aby mógł zarządzać działaniem systemu w konkretnym modelu auta, o danym typie silnika i danym symbolu jednostki sterującej wtryskiem paliwa. Mapa taka powstaje na hamowni LANDI RENZO i może być zaprogramowana do pustej centrali bezpośrednio z bazy danych programu.

Oprogramowanie IGS 4.7.1. 
IGS 4.7.1 - program samouczący, pozwalający na zabudowę instalacji do modelu silnika nie występującego w bazie map gotowych.

System LPG z reduktorem SE 81 Step Motor i centralą Lambda Control System / 2 do samochodów z elektronicznym wtryskiem i katalizatorem.

‹LPG w postaci ciekłej wypływa ze zbiornika drogą przez wielozawór(który poprzez zewnętrzne gniazdo wlewu służy także do tankowania) i skierowane zostaje do komory silnika przewodem na którego końcu umieszczony jest elektrozawór LPG, umożliwiający przepływ gazu tylko przy pracującym silniku i przełączniku w pozycji "gaz". W komorze silnika umieszczony jest reduktor w którym następuje redukcja ciśnienia i zmiana stanu skupienia LPG z ciekłego na gazowy. Dalej LPG leci do umieszczonego w przewodzie ssącym mieszalnika, który reguluje jego dawkę proporcjonalnie do podciśnienia wytworzonego w mieszalniku. Mieszanka powietrze/paliwo utrzymywana jest w stałym stosunku stechiometrycznym przez komputer LCS/2, który korzystając z sygnałów sondy lambda, TPS-u i liczby obrotów silnika, steruje otwarciem silniczka krokowegozapewniając optymalne warunki spalania paliwa, odpowiednią emisję spalin i ciągłą adaptację systemu do zmieniających się warunków pracy silnika. Oprócz innych funkcji komputer LCS/2 zapewnia uruchomienie samochodu zawsze przy użyciu benzyny z automatycznym przejściem na gaz a za pomocą przełącznika/wskaźnika, LCS/2 pozwala użytkownikowi w dowolnym momencie wybrać żądane paliwo, wyświetlając jednocześnie poziom LPG w zbiorniku. LCS/2 gwarantuje również podtrzymanie danych zapisanych w pamięci systemu np. w przypadku chwilowego odłączenia akumulatora. LCS/2 zarządza elektronicznie dwoma silnikami krokowymi regulując przepływ gazu tak by utrzymać odpowiednią wartość lambda w każdych warunkach pracy silnika. Pierwszy silnik krokowy umieszczony jest pomiędzy reduktorem a mieszalnikiem i reguluje ilość gazu przy średnich i wysokich obrotach, drugi natomiast umieszczony jest na reduktorze i steruje przepływem gazu na wolnych obrotach stabilizując je szczególnie w czasie pracy klimatyzacji i wspomagania kierownicy. 

Podczas pracy na gazie, emulator elektroniczny lub okablowanie rozłączania wtrysku odłącza dopływ benzyny do silnika, natomiast podczas działania na benzynie, dopływ gazu pozostaje zamknięty elektrozaworem LPG.

System LPG z reduktorem SE 81 SIC i centralą Lambda Control System A1 / V05 do samochodów z elektronicznym wtryskiem i katalizatorem

LPG w postaci ciekłej wypływa ze zbiornika drogą przez wielozawór(który poprzez zewnętrzne gniazdo wlewu służy także do tankowania) i skierowane zostaje do komory silnika przewodem na którego końcu umieszczony jest elektrozawór LPG, umożliwiający przepływ gazu tylko przy pracującym silniku i przełączniku w pozycji "gaz". W komorze silnika umieszczony jest reduktor w którym następuje redukcja ciśnienia i zmiana stanu skupienia LPG z ciekłego na gazowy. Dalej LPG leci do umieszczonego w przewodzie ssącym mieszalnika, który reguluje jego dawkę proporcjonalnie do podciśnienia wytworzonego w mieszalniku. 

Mieszanka powietrze/paliwo utrzymywana jest w stałym stosunku stechiometrycznym przez komputer LCS A1/V05, który korzystając z sygnałów sondy lambda, TPS-u i liczby obrotów silnika, steruje otwarciem silniczka krokowego zapewniając optymalne warunki spalania paliwa, odpowiednią emisję spalin i ciągłą adaptację systemu do zmieniających się warunków pracy silnika. Oprócz innych funkcji komputer LCS A1/V05 zapewnia uruchomienie samochodu zawsze przy użyciu benzyny z automatycznym przejściem na gaz a za pomocą przełącznika/wskaźnika LCS A1/V05 pozwala użytkownikowi w dowolnym momencie wybrać żądane paliwo, wyświetlając jednocześnie poziom LPG w zbiorniku. LCS A1/V05 gwarantuje również podtrzymanie danych zapisanych w pamięci systemu np. w przypadku chwilowego odłączenia akumulatora. Podczas pracy na gazie, emulator elektroniczny lub okablowanie rozłączania wtrysku odłącza dopływ benzyny do silnika, natomiast podczas działania na benzynie, dopływ gazu pozostaje zamknięty elektrozaworem LPG.

Copyright 6202 EkoCar.
Ta witryna korzysta z plików cookie. Więcej iw naszej Polityce cookie.
Projekt i realizacja online24.pl